Έξαλλος είναι ο σύζυγος της 44χρονης στην Κρήτη, η οποία είναι εγκεφαλικά νεκρή μετά την χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca, με τον ίδιο να αναφέρει πως η γυναίκα του ήταν υγιέστατη.

Οι γιατροί με κάλεσαν και μου είπαν ότι υπάρχει εγκεφαλική αιμορραγία και το χειρουργείο θα ήταν μια τελευταία προσπάθεια, θα μπορούσε ο,τιδήποτε να συμβεί και να πεθάνει στη διάρκεια της επέμβασης. Τα νέα δεν είναι καλά. Μου είπαν ότι τώρα πλέον τις επόμενες μέρες θα επέλθει ο εγκεφαλικός θάνατος» είπε στο neakriti.gr.

Το «ξέσπασμα» του συζύγου της 44χρονης

Ο σύζυγος της 44χρονης Γλυκερίας αδυνατεί να πιστέψει πως ενώ η γυναίκα του έχαιρε άκρας υγείας βρέθηκε στο χειρουργείο να παλεύει για τη ζωή της. Όπως τονίζει, τόσο αυτός όσο και τα τρία παιδιά τους, περιμένουν απαντήσεις για να μάθουν τι οδήγησε τη γυναίκα την τωρινή της κατάσταση.

«Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος. Φοβόταν να κάνει το εμβόλιο και πήγαμε να το κάνουμε μαζί. Οι γιατροί έκαναν τα πάντα για να την βοηθήσουν ωστόσο ευθύνεται το σύνδρομο vitt, η θρόμβωση και η αιμορραγία», κατέληξε.

Υπενθυμίζεται πως η 44χρονη μητέρα 3 παιδιών, είχε εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca πριν από 15 ημέρες. Περίπου μια εβδομάδα μετά, παρουσίασε θρομβοπενία και μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο Βενιζέλειο, ωστόσο όταν εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο μεταφέρθηκε εσπευσμένα στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ, πριν από δύο ημέρες. Την επόμενη ημέρα της μεταφοράς της εκεί, παρουσίασε και εγκεφαλική αιμορραγία σημαίνοντας «συναγερμό» στο ιατρικό προσωπικό του πανεπιστημιακού νοσοκομείου. Την Παρασκευή η 44χρονη υποβλήθηκε σε έκτακτο χειρουργείο, καθώς η αξονική τομογραφία έδειξε ένα μεγάλωμα αιμάτωμα στο κεφάλι.

Οι νέες συστάσεις προς τους γιατρούς για το εμβόλιο της AstraZeneca

Δεν θα πρέπει να χορηγείται δεύτερη δόση του εμβολίου της AstraZeneca σε όποιον είχε εμφανίσει αιματολογικές θρομβώσεις με χαμηλά αιμοπετάλια μετά τη χορήγηση της πρώτης, ανακοίνωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκου την Παρασκευή.

Πρόκειται για συστάσεις του Οργανισμού προς ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό στο πλαίσιο της έρευνας που διεξάγει ο ΕΜΑ επί των σπάνιων περιστατικών σοβαρών θρομβώσεων που πιθανώς συνδέονται με τον εμβολιασμό (με AstraZeneca) καθώς επίσης και με το εμβόλιο της Johnson & Johnson.

Ο EMA εξετάζει τέτοιες περιπτώσεις θρομβώσεων από τον περασμένο Μάρτιο και έχει έκτοτε συστήσει και τα δύο εμβόλια να φέρουν μία προειδοποίηση για τέτοια ζητήματα διατηρώντας ωστόσο σταθερή την κρίση του ότι τα οφέλη υπερτερούν των όποιων κινδύνων.

Ο EMA ανέφερε επίσης ότι οι εμβολιασθέντες θα πρέπει να παρακολουθούνται για πιθανές ενδείξεις θρομβώσεων ή χαμηλών αιμοπεταλίων για διάστημα τριών εβδομάδων μετά την πρώτη δόση του AstraZeneca.

πηγη: athensmagazine.gr

Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Loading...
loading...